codzienność,

Wszystko co dobre szybko się kończy... czyli koniec resetu u babci ;)

00:38:00 Blaneczkowo 18 Komentarze


Ja nie wiem od czego zacząć.. ludzie toć to tyle się działo, że jak ja bym tu wszystko wysmarowała to ciut a ciut poczulibyście się na wakacjach a przecie to środek tygodnia i pracować ktoś musi..;)

No więc to było tak : przyjechała zwariowana B abcia Blankowa, o maj gat normalnie taka to krejzolka że to w głowie się nie mieści. Narobiła takiego zamętu o jaki dawno się prosiłyśmy i jednym słowem i Matka i Córka odpoczęły..  hmm zastanawiacie się czy Babcia też....?:) no owszem jakby miało być inaczej ;) ale owszem czemu nie - Babci też należy się:)
Tydzień wakacji u Babci to rozpusta, no normalnie rozpusta !
Toć to dziecko moje rozpieszczone jest do granic niemożliwości bo przecież Babcia to jest od rozpieszczania a rodzice od wychowywania ..a wiec działo się kochani!
Babcia z Blanka na czworaka po domu biegały i do siebie np. szczekały.. bo Blanka kocha pieski oj kocha :) Były tańce, hulanki i podwórkowe swawole . Objazdówki rodzinne - co znaczy wyciągnięte poliki Blankowe( od robienia ty, ty, ty słodkości, mały pulpeciku..:),
Były nowe trasy spacerowe, place zabaw oldskulowe , nowa mania - lodomania i jazda na hulajnodze 'bez trzymania; :P Łap gołębia znacie? było a jakże ( wielkie Pozdro dla Pana dziadka dokarmiacza ). Łąkowe szaleństwa też były , wiankowe szałobranie i w rzepaku piknikowanie. Wesołe miasteczko dziecko zwiedziło i w Klasztorze Stoczkowym było.. obżarstwa tez nie brakowało a przy tym wszystkim matce się trochę pospało:) Naładowane baterie/akumulatory - wróciłyśmy bo przecież dom, bo przecież Wy ! No stęsknieni tyci coo?

Oglądajta i z nami wzdychajta:)







































Podobne posty

18 komentarzy:

  1. O MAJ GAD!!! BLANKA stworzona do modelingu, a jej mama tworzy arcydzieła....wszystkie FOTKI rewelacyjne, ale ostatnia to mistrzostwo!!! Oczy mi się już dziś zamykają, ale jutro w pierwszej wolnej chwili czytam co u Was przez ten czas jak Was nie było!:) LOVE LOVE LOVE!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram, ostatnie zdjęcie jest THE BEST!
    Ale najwięcej uroku ma w kwiecistym wianku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ależ pięknie :) Blaneczka jest rewelacyjna a jaka modnisia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe zdjęcia, Blanka przeurocza, a Babcie to ja sobie już wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie powaliło mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu by się chciało mieć te kilka lat eh ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. KOcham Twój optymizm Blaneczkowa matko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękować miejskiewiejskie :) ale mnie on czasem męczy..znaczy się ciągłe myślenie że będzie dobrze bo jak inaczej.. to takie dziwne ?nie?:)

      Usuń
  8. Rany ile zdjęć! Jaka piękna relacja - jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany ile zdjęć! Jak pięknie i ile w tym wszystkim radości!
    Jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń