akcesoria dla dziewczynki,

Keep calm and love Ptasie Trele ;)

17:34:00 Blaneczkowo 23 Komentarze


Spineczki, gumeczki ja wszystkie was…całować chce:)
No to Moi Drodzy, włosy na Blankowej głowie zaczęły szumieć, wieczne fale Dunaju, grzywa konia na oczy pada,  no nie zniese tego!
Czas najwyższy by ją jakoś odziać z gustem:) Nieład artystyczny - jesteśmy jak najbardziej za, ale ten nieład zaczynał powoli wszystko psuć.. otóż pewnego dnia pojechałyśmy na szczepienie do przychodni i tak rozbieram tego mojego Blankowego Czorta, czapę zdejmuję a tu włosy no matko uchowaj, każdy w inną stronę świata i tak rozbieram ją dalej a tu podchodzi pewna Pani i mówi: ‘ale śliczny chłopiec…” że jak? że co ? uśmiechnęłam się i mówię ten chłopiec nazywa się Blanka..:)
No nic, każdy może się pomylić stwierdziłam, ale na tym nie koniec bo co? bo to właśnie!
Kilka godzin później byłyśmy na spacerze i przechodziłyśmy koło pewnej Pani z dzieckiem i ona mówi: „spójrz Asiu, jak się pięknie do Ciebie uśmiecha , no zobacz kolega chce się chyba pobawić… No nie, oszalałam.. czy ja coś robię źle? Ja rozumiem pomylić dzieci jak są maleńkie, leżą w wózkach zakryte i ubrane w stonowane kolory wtedy pytam chłopiec czy dziewczynka..? Ale mój Czort ma 14 miesięcy i gębolek już dziewczęcy! A ubieram ją... no tak normalnie.. nie jest cała w różu, ale są jego akcenty dokładnie miała granatową bluzę i na to różową kamizelkę to nic że przy wózku kwiatek przypięty że ma trampki w kwiatki no i ta różowa kamizelka.. to nic.. no ja nie wiem.. Nie tylko ręce ale i cycki mi opadły i postanowiłam że czas na spinki, gumki, opaseczki tym bardziej że tych włosów pełno !
Zaczęłam poszukiwanie, to czego szukałam miało być takie Blankowe, unikatowe i wygodne ale też takie by upięło Blankowe pióra , no i  znalazłam to co chciałam nawet muszę rzec że przerosło moje oczekiwania :) Ptasie Trele słyszeliście? Świergoli wam coś w głowach? Nie??????? Ee to żałujcie musicie to zobaczyć!
To właśnie Ptasie Trele zasiadło nam na głowie i zejść nie chce a Blanka wcale nic nie ściaga… razem z Blankowym Tatą mówimy: " ale Blaneczka piękna, ale piękne ma spineczki " a ona dumna jak paw zrobi kółko w salonie jak na wybiegu  idzie do lustra w holu i szczerzy te swoje 14 zębolów :)
No sami zobaczcie, sami oceńcie :)



















Podobne posty

23 komentarze:

  1. Wspaniałe to Ptasie Trele !! Zazdroszczę Wam, że możecie sobie wpinać te spinki, bo u nas ta era chyba się kończy... Amelia już nie chce nosić kucyków i po chwili ściąga wszystkie frotki z głowy :((
    PS: ależ bym była wkurzona, jakby na Amelką zaczęli mówić chłopczyk :D i też się dziwię, bo Blanka na pewno na niego wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas to samo! Lea ciągle jest chłopczykiem! Tylko, że u nas włosków strasznie mało i nawet nie wiem czy byłoby co upinać. :p Strasznie żałuję, bo wasze ozdoby wyglądają świetnie! ;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna dziewczynka :) A spineczki, gumeczki i opaseczki ahh i ohh. Czasem chciałabym córeczkę dla takich właśnie chwil...u nas tylko piłka i auta :D

    zapraszam do Olafowego świata :)
    http://olafowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne.
    Ja uwielbiam spineczki i gumki na Gabrysiowych włoskach,a ona niestety toleruje tylko opaski ostatecznie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opaski też są i mogą być w różnych kombinacjach:)

      Usuń
  5. U nas Mka tez za chłopca była brana,bo nie na rózowo ,bo włosków mało było jako bobasek ..teraz już nie ma z tym problemu,widać,ze to prawdziwa dziewczynka :) spineczki śliczne i inne ozdoby też :) pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe u nas 17 m-cy, a wciąż słyszę, jaki śliczny chłopiec. ale mimo to w róż nie będę stroić :) a spineczki też mamy - od la lilu - polecamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. u ns jak Zulka była mała to KAŻDY ko podchodził do nas mówił - ale ładny chłopiec! masakra. a ona fakt w niebieskim (potem w czerwonym) wozku. ale kombinezon miała różowy.... a potem też ubrank raczej dziewczęce... no cóż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę to sprawdzić koniecznie! A swoją drogą to chyba częsty problem, sama przyznam, że czasem wolę nie zgadywać, bo ciężko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ;)) Ależ tu u Ciebie cudnie:)
    Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju dodatki do włosów i wiecznie właśnie Majce jakieś gumeczki, spinki i opaski zakładam bo inaczej to właśnie wygląda jakby co najmniej piorun w nią strzelił;) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha, moja Lil jak była młodsza też zdarzało się, żę mówili : jaki ładny chłopczyk! Myślę, że zakładanie spineczek też nie pomoże, na pewno znajdzie się jakoś moher, który nie omieszka rzucić zdania: kolega chce sie z tobą pobawić :D

    A w temacie spinek, ja kocham dziewczynki z kucykami, spineczkami i opaskami ... aaa są takie słodkie, prawdziwe dziewczynki! Cieszę się, że młoda moja lubi je nosić bi nie ściąga bo znajomi często narzekają, że dzieci zdejmują i nie ma, że nie widzi, że na siłe :D

    Całujemy Blankę, Księżniczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Blania Trele-lele :)
    jak zwykle słodziutka! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wiem o czym mówisz Mamo, bo moje dziecko też włosy ma nieokiełznane.
    Ale Blanka chłopcem? To już mocne przegięcie!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej u mnie na odwrót zawsze moich chłopaków za dziewczynki brali, a im brudniejsze czorty były to tym bardziej:)
    A Blaneczka to przecież dziewuszka pełną parą, nie wiem chyba trzeba być jakimś niedowidzącym ostro człowiekiem... Spinki powinny rozwiązać problem, zawsze jak widzę takie akcesoria to żałuje że nie mam córki
    Pozdrawiam
    i zapraszam do siebie
    projektczlowiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie, jak tu pieknie ;) wlasnie Was odkrylam...super! Blanka jest sliczna dziewczynka I nie wiem jak ktos mogl pomylic, ale sama wiem jak to jest z moja Lenka jest tak samo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie, jak tu pieknie :) wlasnie Was odkrylam... Blanka mala slicznotka a nie chlopiec no blagam ;) z moja Lenka mamy tak czasami :) Pozdrawiam I bede sledzic

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojjj ja tez uwielbiam ozdobione małe główki dziewczynek :) u nas tez włoski zaczynaja rosnąć pomalutku wiec moze do Bożego Narodzenia jakas kitka powstanie :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Spineczki, gumeczki?
    U nas dziś też ozdoby do włosów :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń