2 urodzinki,

Get The Party started ! Blankowe II urodziny :)

01:18:00 Blaneczkowo 68 Komentarze



Nie wiem czy jest sens bym cokolwiek  pisała, było dokładnie tak jak zaplanowałam
No może pewne rzeczy wymknęły się spod kontroli, przez matki roztrzepanie i brak punktualności 
Otóż dziecko me ! Jak kiedyś będziesz to czytała - to wiedz, że to po mnie masz.
Cierpliwość zaś odziedziczyłaś po ojcu i ten sam śmiech - wybacz, ale ja tak nie rechoczę ..
Uwielbiam ten rechot, wiesz ?
Już ponad 2 lata mi tak rechoczesz :)

Ja - Matka i ten mój, on - Ojciec Twój,  taką Ci pamiątkę zostawiamy 
I śmiem rzec : To był cudowny dzień !

p.s  Przez tydzień po imprezie urodzinowej pytałaś :
Czy dziś znów będziesz dmuchać świeczki ? :)

Oto ten piękny dzień :) duuuuużo zdjęć !
Chwile te złapała Aleksandra Łapiejko Photography





































Na koniec poczujcie się, że jesteście na imprezie :)
Lidiapiechota.pl - extremama to wszystko dzięki niej !

Watch this ! ;)




Blankowy design :
t-shirt: familove
Tutu - Tutusiowetoiowo
Buty - converse
opaska - hand-made mama :)

To cudowne miejsce to - Playschool
A imprezę rozkręciła - Domifika

Dziękujemy wszystkim gościom i pomocnikom :)


Podobne posty

68 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To akurat nie moja zasługa :) Aleksandra Łapiejko mistrz !!! :)

      Usuń
  2. C u D o w n i e !!!!! Jestem zakochana po prostu taki klimat ahhhh.... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja wszystko w całej krasie ! :)
    Masz głowę do organizacji przyjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) pewna bliska mi osoba ciągle naciska bym w koncu się tym zajęła :)

      Usuń
    2. Zgadzam sie całkowicie z Babatu!! Cudnie! A solenizantka najsłodsza ;)))

      Usuń
  4. BLANKA jest cudowna. A urodzin zazdrościmy, pięknie przygotowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. mistrzostwo <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :* jeszcze bardziej żałuję, że nie udało mi się być. Moje chorobowe popsuło mi wszystkie plany :/
    Ale za rok powtórka ;) Sto lat :* 200 marzeń :D cudnie wyglądałyście :D obie kochana :D z resztą jak to mój Łukasz stwierdził-ta malutka, to ma więcej stylu niż ja kiedy kolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ajjjj, no bosko było BOSKO <3
    jest mi bardzooooooo przykro, że Kornuśki tam nie było :( no ale! z rzeczami 'martwymi' nie wygrasz :/

    obie wyglądacie odjazdowo!
    nie ma takiej drugiej Blaneczki i jej mamy Aneczki - hehe :D

    buziaki wielkieeee :***

    Ps. Kornelia już z 10 razy obejrzała filmik i ciągle woła:"Mamusia jeszcze pokaż Blaneczkę!" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jacie nie mogę ♥ Super fotki, przepiękne, wspaniała Fotografkę dorwałaś Blaneczkowa Matko :-) No i filmik rozwala. Jak dla mnie, filmik bardziej oddaje jaka jest Blaneczka. Jak tańcuje, jak się bawi, jaka gospodyni imprezy. Od razu widać, że ma pełną świadomość, że to jest JEJ IMPREZA :-) Buziaczki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :* kochana ty wiesz jak uwielbiam takie rzeczy :*

      Usuń
  9. No to ładnie napsociłyście:))) Jeszcze raz wszystkiego naj dla Blaneczki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo żałujemy, że nie mogłyśmy uczestniczyć, ale na 3 urodziny, będziemy tańcować razem z Wami :-) A i jeszcze jedno, na co zwróciłam uwagę, to widać, że dobrze karmisz Blankowego Tatusia ;-) buziole :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i my bardzo żałujemy, ale niebawem nadrobimy :) a z tatuskiem hyhy serio ? mama mówi, że wyglada jak prawdziwy mężczyzna :)

      Usuń
  11. Wyszło super!
    A Blanka, sorry Matka, ale na tym zdjęciu całej trójcy to skóra z ojca zdjęta ;) (Niestety wiem coś o tym yh).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe Magpie bejbe aj noł, aj noł ;) buziaki dla was !

      Usuń
  12. Extra!!!! Super imprezka! No i miny Wasze są rewelacyjne ! 100 lat Blaneczko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana :) ej tam miny ;) hehe u nas chyba to norma :)

      Usuń
  13. Świetnie to wszystko wyszło:)Zabawa na maxa udana:) Pięknie wszyscy wyglądacie:)
    ameliatheloveofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne urodziny ! A ten torcik i usmiech Blanki mmmm ! :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ! Nie wspomniałam o torciku !!! :) był smakowity choć wygląd miał być jeszcze tyci inny ;)

      Usuń
  15. Natalia Narewska10 kwietnia 2014 11:45

    Fajowskie urodzinki.
    Moja Anna B ;) Śliczna jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja :) wyszło mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a wyobraź sobie jakie bedzie wesele naszych dzieci ;) hehe

      Usuń
  17. <3 piękny filmik! piękne zdjęcia! A impreza mega udana!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie! :)))
    Odjazdowe z Was kobietki! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER imprezka Na poziomie :)))))
    Wszystko perfekcyjnie przygotowane aż chce się tam być :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda miejsce cudowne - moja milosc od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  20. Świetne miejsce, świetny tort i klimat, no wszystko! Pięknie:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  21. Blanka super, Mama ekstra - razem mieszanka wybuchowa - bija od Was pozytywna pozytywna energia. Miejsce cudowne, wszystko takie dopracowane :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko wygląda pięknie!!! Film na pewno będzie cudowną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na zdjęciach wszystko, ale to absolutnie wszystko wygląda idealnie. Nie w moim klimacie, ale i tak z przyjemnością się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękujemy :) ja normalnie chciałabym jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne miejsce i wspaniały klimat urodzin :))) Jesteś wspaniałą Mamą i patrząc na szczegóły myślę, że perfekcjonistką podobną do mnie ;) Wszystkiego kolorowego dla Słodziary i dla Was Rodziców, za ten 2letni piękny i kochany Sukces jakim jest Blanka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego się spodziewałam, ale nie takiego komentarza - normalnie mnie zatkało :) dziękuję za te słowa :)) dodają skrzydeł :)

      Usuń
  26. Trzeba przyznać, że solenizantka to niezła artycha :)

    OdpowiedzUsuń
  27. urodziny, bańki, wąsy obłędne a ty i Blanka wygladacie ekstra, wiesz co tylko Blanka robi się podobna do Tatusia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cały tatuśko od urodzenia :) teraz tyci do mnie :)

      Usuń
  28. Aniu, jesteś wielka! Naprawdę jestem pełna podziwu widząc to, jak się napracowałaś!
    Wszystko cudowne, a Wy szczególnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Blanka to cały tata bez dwóch zdań!!))
    Urodzinki cudowne..wszystko idealne .Spisałaś się na medal Blankowa matko na filmiku się pobeczałam i tyle narobiłaś o.....!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki słońce :* a wyobraź sobie jak ja ryczałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne zdjęcia! :) Będzie świetna pamiątka ;) A mała identyczna jak tata!! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Najlepszego dla Blaneczki;*

    I zapraszamy na Ostatnie dni rozdawajki wiosennej:)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1409891179279267&set=a.1396603263941392.1073741829.1396384050629980&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego naj dla malej solenizantki :)
    Miejsce na urodziny super , piękne i w związku z tym mam pytanie co z normalnym jedzeniem dla dorosłych gości ;)? Czy jest w menu bo nie widzę na filmie tylko słodkości ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Stworzyliście cudowny klimat, aż kipi od miłości ...<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się strona ;) sporo informacji i estetycznie przedstawione.
    Pozdrawiam

    Feel free to surf to my blog - promuj strone

    OdpowiedzUsuń
  36. Macie zajebista kuchnie :D
    a urodziny pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna kuchnia :) a impreza chyba się udała, ze zdjęć wygląda, że było super :) Zapraszam do mnie www.rzorza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O matko, może w tym roku uda nam się przyjechać na imprezę, ale byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń