co potrzebne dziecku na plażę,

Must have plażowy / czyli o czym nie zapominamy, wybierając się na plażę.

18:50:00 Blaneczkowo 8 Komentarze

Nadchodzą upały... ja już czuję, nie wiem jak wy :) ?
Co prawda dziś słonko pokazało się grubo po 12, ale temperatura oznajmiła, żeby szykować się na hot upały, tropiki i polską Majorkę.
Zatem Matka jedzie na wycieczkę, bierze Czorta w teczkę.
A Blanka jak to Blanka, nie narobi sisiu - boooo
Attention!
Moje dziecko od miesiąca sika do nocnika - a ja zła Matka nawet się nie pochwaliłam :)
Drzemki też już bez pampersa, tylko noce zostały.. trzymać kciuki !!

Wracając do wycieczki - jedziemy plażować na trójmiejskie plaże, jedziemy lansować się na sopockie molo, do Neptuna też zajdziemy by nie czuł się gorszy ;)
Zatem nasz trip - typowo wakacyjny zaczyna się już jutro a kończy w następną niedzielę.
Zamierzamy chilloutować, odpoczywać, bez stresa i ciśnienia.
To typowo babski reset, Tatuśko zostaje a ja jadę ze swoją najlepszą przyjaciółką - Czortową Blanką  <3

A to nasz Must Have Plażowy
Ciekawa jestem co byście dorzucili ?


Kolejność losowa

1. Multi Use Bag  od Mon Petit bleu  - praktyczny woreczek z mnóstwem zastosowań, kiedyś już o nim pisałam --> TU Ja używam go do mokrych rzeczy, co by później nie  zmoczyć reszty. Już wyobrażam sobie - mokry, cały w piasku strój Blanki. Dlatego na bank jedzie z nami :)

2. Balsamy, kremy ochronne - ja najbardziej chwalę sobie Nivea. Najlepsze to te z dozownikiem - psikasz rozcierasz i jeszcze do tego tak super pachnął mmmm.

3. Numer trzy to crocsy najlepsze "klapko- sandały" jak to mówi Babcia Blankowa  :) Nasze kupione w Zalando - jeszcze kilka dni temu widziałam promocje, zaglądajcie.

4. Koło do pływania - Tukan intexowy - który to z południa Polski do nas dotarł :)
Mimi-decoupage dziękujemy :* ( wiem, że ostatnio Biedronka miała mnóstwo akcesoriów z intexa, jeśli jesteście zainteresowani )

5. Okrycie kąpielowe Skip Hop, czyli ręcznik - do tej pory była sowa. Na obrazku. ta po lewej - w tym roku zaopatrzyliśmy się w małpkę. Znajdziecie je w tatata.pl

6. Silikonowe wiaderko - "najlepsiejszy" gadżet, który pokocha każdy rodzic, tak mało zajmuje miejsca w walizce, że można spokojnie brać każdy kolor ;) Jeśli interesuje Was i chcecie więcej to lećcie do Przydajesie.pl

7. Kapelusz na głowę - konieczność na upały !
My chwalimy sobie H&Mowy kapelusz z uszkami - idealnie dopasowany do główki. Nie potrzebne żadne wiązania, gumki.

8. Bidon Skip Hop - od momentu, kiedy to Blanka zajarzyła picie ze słomki - zawsze go mamy.
Znajdziecie go również w tatata.pl


Podobne posty

8 komentarzy:

  1. miłego wypoczynku :) wróćcie opaleni :) mam nadzieję że i nam się uda wyrwać niedługo

    OdpowiedzUsuń
  2. odpoczywajcie :) okularki dla księżniczki?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o gratki dla synowej :) odpoczywajcie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bawicie się na pewno cudownie - korzystajcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też mamy taki bidon SkipHopa, jest świetny :) A te ich ręczniki są piękne, też myślę nad kupnem jednego!

    OdpowiedzUsuń