Aleksandra Łapiejko fotografia,

Cztery lata to już poważny wiek - czwarte urodzinki !! Blaneczkowo urodziny !

15:19:00 Blaneczkowo 23 Komentarze


Jak zawsze wpis pojawia się dobry miesiąc po wydarzeniu, kiedy to Matka odsapnie, emocje delikatnie opadną a tu nagle dostaje zdjęcia i sruuu mi po oczach -  i wszystko od nowa :)

No właśnie zacznę od początku.

Cztery lata to poważny wiek.

Poważną dziewczynką jest moje dziecko.

Wie co chce i wie co zrobić, aby dostać to co chce - jakkolwiek to brzmi ;)

To pierworodny krwiopijca - Blanka lat już 4

Łapię się w tym momencie za głowę i pytam kiedy to zleciało ??  No właśnie  kiedy ??

Rok ma 365 dni, 31 dni ma marzec no i  każdy z tych 31 dni gdyby nie 22 marca, każdy taki sam by był. 

( jak to podobnie nucił Oddział Zamknięty :) )

Marzec nigdy nie rozpieszczał nas piękną pogodą a mi od zawsze w głowie party w ogrodzie, na powietrzu z dala od skupiska bakterii. Ten okres gdyby nie urodziny, tak naprawdę jest dla nas najgorszy bo oprócz wirusów latających wszędzie, łapie nas alergia -  z którą żyjemy na bakier.

Zatem dumałam, dumałam do momentu, kiedy to przypadkiem trafiłam na Ranczo Kojrysa.

Łono natury, zwierzęta, przejażdżka w siodle i ognisko - zamknęłam oczy i po chwili pomyślałam TO TU !

I tak to się zaczęło - miłość ! Można rzec od pierwszego spojrzenia :)
Urodziny na powietrzu - tego właśnie szukałam !
Ta cudowna ludowa stodoła i bryczka, która wiezie gości kolorowym wozem.
Magiczne miejsce, jakoby to by nie brzmiało klimat przyjęcia był rustykalny z domieszką księżniczkową, bo chyba nie muszę wspominać, że moja czterolatka kocha Elsę ??
Tak więc szatę przyjęcia - mam tu na myśli wspaniałe dekoracje stworzyło nam SoCute.pl
Dekoracje personalizowane, szyte na miarę i do tego nie kiczowate a piękne w swej prostocie, można spokojnie stwierdzić nietuzinkowe.
Skradły serce nie tylko samej solenizantce ;)
Jak co roku helem wspomogła nas GRUPA HAPPY - niczym małe krasnoludki przychodzą napompują balony helem i znikają - dacie wiarę ? :) ba ! nawet powieszą Ci balony jakoby dekorator !
Dziękuję Wam jesteście niezastąpieni ! :)
No to co Kraina lodu w stodole ??
Można ?
Można !
Mało tego na nasze przyjęcie wpadł sam Olaf - narobił zamieszania i pisku, prawie jak na koncercie Elvisa Presleya.
Dobrze, że te nasze dzieci kiecek nie miały ;)
Olaf to przemiły gość z GRUPY HAPPY, który zabawiał dzieciaki, tańczył, przybijał piątki i łasił się na kiełbaski. Sprawdźcie na ich stronie kogo jeszcze można zaprosić ;)
Wisienką na torcie był nie sam tort a piniata od Lido-sklep.
Niektórzy z Was pewnie zastanawiają się co to piniata ?
W naszym przypadku był to papierowy jednorożec wypełniony słodkościami i innymi giftami. 
Cel zawsze jest jeden - rozbić i dostać się do słodkości, wyobrażacie sobie tą ekscytację ??
Dzieci próbowały na zmianę - i powiem, że nie tylko dzieciom rączki chodziły :)
Rewelacyjna zabawa, pełna radości i niewiadomej - komu się uda !?
A na koniec - kto najwięcej zbierze słodkości !?
Aaaaa znów naszły mnie te emocje :)
Uwierzcie mi, że to wspaniały sposób na urozmaicenie imprezy nie tylko urodzinowej -> sami sprawdźcie na ofertę Lido-sklep. 
Na koniec zwiedzanie rancza, jazda konno, karmienie owieczek - no sielanka !
Nie mogłam wyobrazić sobie lepszego miejsca - Ranczo Kojrys I love You !   
Kochani chyba nie muszę pisać, że z takim Teamem urodziny były zacne ?
Udały się ! jupi ! - krzyczy Matka Blankowa
Kiedy to podchodzi do mnie Blanka i mówi - 'Mamo to było najlepsze urodziny w moi życiu! '
Miód na moje serce !
Tylko chwilka czy ona nie powtarza tego co roku ? hę :)

Zapraszam Was na relację zdjęciową, którą wykonała wspaniała Aleksandra Łapiejko Fotografia - to się nazywa talent !
Ba ! Ola będzie moim prywatnym fotografem w tym szczególnym dniu, no bo niebawem wiecie? Wyszłam za mąż, zaraz wracam ;)

  Team Urodzinowy :
Ranczo Kojrys -  www.kojrys.pl
Dekoracje - www.socute.pl 
Balony z helem - www.grupahappy.com.pl
Maskotka Olaf - www.grupahappy.com.pl
Piniata - www.lido-sklep.pl
Zdjęcia - Aleksandra Łapiejko Fotografia 
 














































Podobne posty

23 komentarze:

  1. Powala! Pięknie!
    Syla

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia i samo przyjęcie urodzinowe - BAJKA! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcie :-) piękna impreza, wszystko jak zawsze dopięte na ostatni guzik. Żałujemy, że nie dojechałyśmy :-(
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy kochanie, bardzo żałujemy że Was nie było :(

      Usuń
  4. Impreza w pięknym stylu, chyba trochę ściągnę od Ciebie jak będę robiła urodziny Aneczki, Oleńka też już się szykuje, żeby coś nie coś od Ciebie podpatrzeć ;-) Inspirujesz nas Aniu :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. dopracowane w każdym szczególe, cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow !przepięknie ! Moja Lenka z radości by oszalała :) i te wszystkie detale na które zwracasz uwagę mega :)a Fakt Blanka mocno chyba poszła w górę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już czterolatka ;) hehe duuuża dziewczynka tak o sobie mówi - dziękujemy za miłe słowa !!

      Usuń
  7. najlepsze były kozy co chciały zjeść mojego psa:) Impreza przednia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam, widziałam...wszystko boskie jak co roku- ale hitem była piniata. Miałam ochotę sama złapać za kija i walić...hehe. Emocje!! Stylizowane party są the best. Blaneczkowo rulez :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę uroczo, każde dziecko chciałoby mieć taką mamę, która tak pięknie wszystko zorganizuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. O maj gad jakie słodkie te wszystkie gadżeciki z Elsą...Aniu powinnaś organizować przyjęcia zawodowo. Zazdroszczę pomysłu. Na pewno inspirujesz. Gratulacje i sto lat dla Blanki :)
    E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę nad tym ;) uwielbiam to robić ! dziękujemy :*

      Usuń
  11. Impreza wygląda na udaną, przepiękne zdjęcia, które bądą na pewno super pamiątką tego wydarzenia

    OdpowiedzUsuń