dla dzieci,

Z Kapitanem Nauką za pan brat !

00:48:00 Blaneczkowo 7 Komentarze



Kapitana Naukę już znacie :)
Od dłuższego czasu jest z nami - bawi, edukuje, z nim nie ma nudy !
Przed nami czas wakacyjny - dzieci zaczną się nudzić a więc mam na to sposób :)
Tym razem chciałam Wam pokazać fantastyczną grę na upalne popołudnia.
LOTERYJKA UBRANIA -  to gra dość prosta, polegająca na jak najszybszym  wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca znajdującego się na planszy.Gra rozwija pamięć i spostrzegawczość - co najfajniejsze wciąga nie tylko dzieciaki :)
Ilustracje jak zwykle cudowne -  rozkochały się w nich moje oczy, co ja będę więcej pisać.
Spójrzcie sami ! :)










Podobne posty

7 komentarzy:

  1. Lubimy wszelkie gry, ale od loteryjek wolimy np. memory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas memory natomiast się znudziło, wiele firm wypuszcza memory.
      Blanka miała już ze świnką peppą, Elsą też od Kapitana nauki ale loteryjka jak to się mówi 'wygrała internety' ;)

      Usuń
  2. Wszelkie gry edukacyjne, które pobudzają logiczne myślenie, pamięć i kreatywność to najlepsza zabawa - nawet nie wiem czy nie częściej zachwyceni są sami dorośli. ;) Dobble są świetną grą zarówno dla dorosłych, jak i tych najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu zabawy są najlepsze nie tylko dla dzieci ale też dla dorosłych - pobudzają pamięć a także zapewnią nie zapomniany czas - fajnie też grać na świeżym powietrzu nie tylko w pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dzieciaki nie mogą się od tego oderwać!;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gry edukacyjne są naprawdę świetnym pomysłem na prezent, ale mojej Amelce średnio się one podobają i przylgnęła do projektowania ubrań, a w szczególności sukienki dla dziewczynek. Nie spodziewałam się, że z niej taka kreatywna duszyczka wyrośnie i chwyci za maszynę do szycia i będzie swoje pomysły przekształcała w rzeczywiste rzeczy ;) każdego dnia jak patrzę na to, jak się rozwija to po prostu brak mi słów! Jestem z niej naprawdę dumna ;)

    OdpowiedzUsuń