ćwiczenie spostrzegawczości,

Kapitalne rozwiązanie na zwalczenie nudy - Kapitalne zagadki / Kapitan Nauka

21:02:00 Blaneczkowo 6 Komentarze




Okres zimowy potrafi skopać Matkom tyłek.

Nie mówię tu o mrozie, czy ubranym w kombinezon dziecku, praktycznie gotowym do wyjścia co nagle krzyczy : 'Mamo kupęęęę'.

Nie o to mnie się rozchodzi.

I nie o to , że kiedy wstaje to ciemno i kiedy wracam to ciemno.

Broń boże nie o to.

Też nie o to, że większy głód zimą, dodatkowa tkanka tłuszczu zebrana, spodnie opięte a ja dalej głodna.

No więc o co mi chodzi ??

Nie wiem jak jest u Was, ale w okresie zimowym, szczególnie w tym okresie - moje dziecko bez wystarczającej ilości rozrywki dostaje małpiego rozumu. Co znaczy wystarczająca rozrywka?

Proszę nie pytajcie - to wiecznie naładowany króliczek z reklamy Energizer.

Dzięki Bogu zjawił się Pan Kapitan Nauka ! :)

Kapitalne łamigłówki, zagadki są absolutnie kapitalne na nudę.

Przydają się w domu, autobusie, tramwaju.

Uspakajają bo skupiają, rozwijają dociekliwość a przede wszystkim spostrzegawczość.

Kapitalne zagadki i kapitalne ilustracje na pewno skradną serce Waszego Smyka.

Sprawdźcie sami  ;)

  







Podobne posty

6 komentarzy:

  1. Po filmiku na instagramie kupuję - tylko gdzie to można kupić ??
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Empiku - ba nawet słyszałam 😉😉

      Usuń
  2. Szata graficzna cudna ja mam 5 latke która zająć na 5 minut nie jest łatwo ale takie zagadki byly by chyba dobrym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu to samo pomyślałam jak je zobaczyłam szata graficzna - perfecto ! :)

      Usuń
  3. Moja córka 2.5 roku tez uwielbia Kapitana Naukę ;-) oraz Fiszki grajki.

    OdpowiedzUsuń