dzień ojca,

Prezent na Dzień Ojca / Printu.pl

16:30:00 Blaneczkowo 8 Komentarze

 

 

Macie już prezent na Dzień Ojca ?

Jako Wasza 'Przypominajka" przypominam, że to już 23 czerwca.

A jeśli łapiecie się za głowę i do tego przychodzi Wam myśl " ojej no właśnie, jaki prezent ?? "

To dla ułatwienia sprawy, tu również Wam podpowiem :)

Często piszecie, że jestem Waszą inspiracją - i tu rumienię się za każdym razem :)

Zatem jak już tak mówicie, to może i teraz Was zainspiruję Naszym prezentem.

Jest piękny, magiczny.

W stworzeniu prosty, ba śmiesznie prosty !

A najlepsze jest w Nim to, że jest wspaniałym przekazem miłości.

Tak naprawdę ten prezent tworzą Wasze chwile :)

 

Mowa oczywiście o fotoksiążce Printu - drukujemy emocje ! :)

 

Za pomocą prostych szablonów wstawiacie tylko zdjęcia - i gotowe !

 Jeśli skusicie się na taki właśnie prezent, to dzięki temu linkowi - http://printu.pl/lp/blaneczkowo-dt/

Macie 40 zł zniżki  na fotoksiążki Printu. 

(Nie dotyczy instabooków i formatu 19x13 fotoksiążek.)

 

Zadowoleni ? :)

 

 




Podobne posty

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, nieszablonowy (to dobre określenie w tym wypadku? :)) pomysł na prezent dla taty. Polecam też odwiedzić https://www.toys4boys.pl/367-prezent-na-dzien-ojca można też sporo unikalnych rzeczy znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. Blankowa Matko z nieba mi spadłaś :)
    pozdrawiam
    Syla

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny patent. Ja dla swojego taty mam już prezent - voucher na lot w aerotunelu w Lesznie. W końcu zaczęłam zarabiać pieniądzę to chociaż w taki sposób mogę się mu odwdzięczyć za to co dla mnie zrobił i nadal robi.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja coś mocniejszego :D W tym roku, mam nadzieje, że tato będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam swojemu tacie coś z garderoby. Zobaczyłam w sklepie bluzy patriotyczne i nie mogłam się powstrzymać. Mam nadzieję, że mu się spodoba prezent, bo lubi takie tematy historyczne :)

    OdpowiedzUsuń