codzienność,

Urodzinowy konkurs :)

23:47:00 Blaneczkowo 94 Komentarze

Obiecałam konkurs, takie małe konkursiwo ?
Małe, ale "jare"?
No to mata ;)
Od razu wspomnę, iż nagrody, to nie byle jakie - a sponsorzy z byle kim nie współpracują ;)
Więc gadać nie zamierzam tylko ogłaszam:

Konkurs Start :)



Pamiętacie nagrody ??
Dla tych co dopiero dotarli przypomnę ;)

Nagrody :

Kocyk od


Nerka od 




Spodenki od

        



Musztardówka od   



Kartonowe Tipi na zamówienie od  



Te cudne nagrody polecą właśnie do Was !
A co trzeba zrobić ??

Zasady:

1. Lubimy Blaneczkowo i sponsorów  
2. Udostępniamy plakat konkursowy klikamy na  -> Plakat ( możecie również go polubić ;) )
3. Pod plakatem wpisujemy nagrodę jaką chcemy otrzymać
4. Niżej, TU na blogu w komentarzach odpowiadamy na pytanie : "Dlaczego lubię Blaneczkowo? :) "
5. Podpisujemy się pod odpowiedzią tak jak widniejemy na facebooku   
 Każdy może dodać komentarz na blogu jako anonimowy - jednak pamiętajcie o podpisaniu się w treści wiadomości  :)

Najbardziej kreatywne, wzruszające, me oko i serce kujące -  wygrywają :)
Kombinujcie :)

Bawimy się do 18.05.2014

Uwaga !!! 
Przesyłka nagród tylko na terenie kraju !

Good luck !!!

Podobne posty

94 komentarze:

  1. Dlaczego Was lubimy ???
    bo Was się nie da nie lubić, to taka norma - blaneczkowo <3
    taka codzienność z blaneczkowo, bo bez Was to już jakoś nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego lubię Blaneczkowo :) Bo oglądam wspaniałe fotki, czytam o tym co dzieje się u nieznajomej dla mnie rodzinki i tym samym staje się znajoma Lubię tego bloga bo czerpię z niego inspiracje i siły na kolejne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy :) proszę tylko o podpis bo nie wiem kto tu tak fajnie pisze :)

      Usuń
  3. Za co lubie Blaneczkowo? Za piękne zdjęcia ukazujące chwile,usmiechy,spojrzenia :) Za pozytywne posty,za to ,że pokazujecie szczęście,takie w najczystszej postaci i miłość taką bezgraniczą. Jestescie super rodzinką i dlatego tak Was lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy Was za modę :) przeglądamy, wybieramy i chodzimy na zakupy. Blaneczkowy uśmiech poprawia nam nastrój a maminowe rady przydają sie w codziennym życiu. Wszystkie nagrody cudowne ale najbardziej podoba nam sie kocyk od moodmouse.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Blaneczkowo bo codziennie poprawia mi humor i pokazuje ze mama z còrcia potrafia sie swietnie dogadac i ja licze na to ze mi tez się uda. Mamą będę od sierpnia i juz sie nie moge doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ogromną słabość do imienia Blanka:) Sama mam córkę o tym imieniu:) Gdy na fb zobaczyłam megaśny blog Blaneczkowo, nie mogłam zostać mu obojętna:). Blaneczkowe dziecko ma cudowne spojrzenie, słodki uśmiech i pełne radości nastawienie do świata. Kocham Blanki, Blanusie, Blaneczki...i także mały Czorcik Blankowy jest bliski memu sercu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blaneczkowo lubimy za porady, za super pomysly na stylizacje, uwielbiamy zdjecia uwielbiamy Was na facebooku jako marta makiewicz pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Blaneczkowo konkurs ogłosiło
    i retoryczne pytanie postawiło
    na waszym blogu same nowości
    dla tego dużo w nim atrakcyjności ;)

    Przyznać się musimy,
    że was bardzo lubimy
    i od was inspiracje mamy
    i córeczko podobnie ubieramy,

    i ja jako mama bym chciała
    podobne z córką życie wieść
    bo u Was radość bije
    i pięknie przyglądać się takiej rodzinie
    w której tyle miłości i radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego lubię Blaneczkowo? Chyba nie da się go nie lubić. Cieszy moje oko widok słodkiej Blaneczki, oczka w głowie rodziców. Bardzo podoba mi się to, że mała ubierana jest bardzo modnie, ale do tego dbacie o to, żeby było jej ciepło i wygodnie. Bardzo miło patrzy się na Waszą codzienność i czyta co ten mały urwisek dzisiaj zrobił.:)
    Niesamowite jest to, że macie tyle ciekawych pomysłów na urozmaicenie czasu wolnego i wszystko wiąże się z tą małą ślicznotką!
    Rodzinny wzór do naśladowania! :)

    Na Facebooku : Karolina Rogala

    OdpowiedzUsuń
  10. Blaneczkowo - fajna strona,
    zawsze optymizmu doda,
    tu pomysły są radosne,
    jak w kolorową wiosnę,
    zdjęcia, porady,
    i super zabawy,
    konkurs fajna sprawa,
    a dla nas zabawa,
    Blaneczkowo kochamy
    i na losowanie czekamy,
    marzymy o takich cudach..
    gramy..a nóż się uda,
    kocyk super rzecz, każdy chciałby go mieć,
    a Blaneczkowie jest do wygrania,
    a minki i fotki, ładniejsze niż kotki!!!
    Martyna Kicińska
    fb Martyna Kicińska

    OdpowiedzUsuń
  11. Blaneczkowo lubię za cudowne niesamowite i piękne zdjęcia, dzięki którym uśmiech utrzymuje się przez cały dzień, za miłe posty za mądre i pomysłowe posty, za pomocne i miłe słowa, za ciepło i miłość, która jest w waszych serduszkach no i oczywiście śliczna córeczka co ma piękne oczka <3 Agata Grabarek Babicka

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Twoje posty za prawdziwość,za to,że bawisz ludzi opisami i śmiechem zarażamy przy czytaniu innych,za to,że nazwałaś Blankę czortem w pozytywnym wydźwięku-ja tak nazywam młodego :) uwielbiam i czytam zawsze

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Cię za posty o Blance,za to,że często się śmieję je czytając,za poprawę humoru i czasem zbieżność problemów.Za konkursy,za zabawę i chwilkę oderwania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Blnaeczkowy blog bardzo lubimy
    i codziennie na niego wchodzimy :)
    A tam Blanka piękna, mała
    Jakże ona urocza i wspaniała!
    Cudne stroje i modelka,
    pewnie mamy duma wielka.
    A że zdjęcia śliczne oglądać uwielbiamy,
    dlatego wszystkie mamy serdecznie zachęcamy,
    blog Blaneczkowo lubić i inspirować
    oraz zgodnie adorować :)

    Na fb Ewelina Rzepka

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego lubimy Blaneczkowo ?
    Kazdy Was lubi lubię czytac ogladac smiac sie razem z wami !
    Jestescie poprostu super extra !
    Zawsze milion pomysłów i słów na sekundę !
    U was znajduje to co lubię najbardziej !
    Pokrecone , zaskakujące i opanowane gdy trzeba !
    Natalia Nocuń

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego lubimy Blaneczkowo??? Toż to odpowiedź bardzo...bardzo prosta! Kochamy mamę Blankową za głowe nie od parady,za wplatanie w swą codzienność multum humoru i beztroski,za wpisy pełne nietuzinkowych określeń rzeczy banalnych,za inspirowanie wielu mam do brania z życia pełnymi garściami,za pokazywanie,że każdy zwykły dzień niesie w sobie coś co warto zapamiętać i tak jak do blogowych wpisów wracać do tych wspomnień nieustannie. Kochamy małego Czorta za uśmiech rozpromieniający nawet naj bardziej zatwardziałych ponuraków,zs idealne pizowanie do zdjęć,które nam czytelnikom pozwalają choć na chwilę przenieść się do Waszej malowniczej bajki...za modowe pomysły na czarujący strój,za opisywanie życia codziennego w sposób niezwykle ciakawy bo czytają każdy nowy wpis na blogu to jak otwieranie słoika pełnego magii...ake najbardzuej uwielbiamy syl pisania mamy Blaneczkowej...pełen epitetów z zabawnym przekąsem opisujący zwykły dzień jako wyjątkowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje sie bom gapa
      Aleksandra Ślusarczyk

      Usuń
    2. jej cudownie to wszystko czytać :))

      Usuń
    3. Przepraszam za błędy i literówki ale pisałam na tel pełna tysiąca myśli na sekundę

      Usuń
  17. To od Was zaczęła się moja przygoda z czytaniem blogów, to Wy mi pokazalyscie świat blogosfery rodziny i za to Wam chwała :-) Zakochałam sie w Blankowym, czorcim, zawiadackim uśmiechu :-) Blanka + mamy teksty + doskonała moda to wszystko to wspaniałe pomysły do zaczerpniecia w moim życiu z moimi dwoma rozrabiakami :-)
    Fb Agata Kempkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubimy Blaneczkowo, bo matka wariatka matce wariatce bliska, bo every dej geba się cieszy, gdy Blanki matka zakochana w swej dziewczynce poza granice możliwości, wypisuje o niej te wszystkie krejzi stories i zaraża swą autentycznością wszystkich wokół. No i ważna sprawa - w Blaneczkowie nie ma, że boli, jest zawsze czarno na białym - co w sercu, to na języku i na blogu - frywolnie, po blaneczkowemu. LOVE <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bo Kochamy Anie i Balnie :*** wszystkie wpisy, fotki i najważniejsze... szalony uśmiech mamy Blankowej:)

    Fb Karolina Agaciak

    OdpowiedzUsuń
  20. Blaneczkowo bardzo, bardzo lubimy, codziennie na internecie z Wami siedzimy.
    Zachwycamy się i oglądamy, nikt nie jest tak profesjonalny- szczerze stwierdzamy.
    Tutaj zawsze jest wesoło, zatacza się rodzinne koło.
    A mała Blaneczka, rozpromienia każdego jak blask słoneczka.
    Zawsze pięknie ubrana, w przyszłości na modelkę zostanie wybrana.
    A jej mamusia- to dopiero osóbka wspaniała, nienaganna optymistka jest zawsze wytrwała.
    Świetne informacje zamieszcza, pisze konkretnie i się streszcza.
    No i konkursy jak nam radość sprawiają, wszyscy w nich brać udział uwielbiają.
    Nawet jak nie wygramy to super zabawę z Wami mamy

    Małgorzata Rusak
    na fb Gosia Rusak

    OdpowiedzUsuń
  21. Może nie będę oryginalna, ale lubię Blaneczkowo, bo Was się nie da nie lubić. Jest tu ciepło, miło, ale także bardzo inspirująco! No i - po prostu lubię do Was zaglądać - może dlatego, że sama mam Synka, a u Was tak dziewczęco;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mama niesama to ja - zapomniałam się przełączyć ;) Polubione i udostępnione jako Weronika Kordzińska-Śniegota

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz jaki jest kanon..ojciec musi wybudować dom, posadzić drzewo i płodzić synów... Zbudowałem dom - wprawdzie deweloper, no ale dom to dom :) posadziłem drzewo, wprawdzie uschło, ale może i lepiej bo zasłaniało światło w oknie :) i zostałem ojcem wprawdzie nie syna tylko córki, ale powiem Ci że dzięki temu blogowi WIEDZIAŁEM, że ten kanon jest błędny, bo każdy facet powinien MIEĆ DUŻO SZALONYCH CÓREK, ŻONĘ WARIATKĘ, Tipi ZAMIAST DOMU i TRAKTOWAĆ ŻYCIE Z PRZYMRÓŻENIEM OKA, UŚMEICHAĆ SIĘ I CHWYTAĆ KAŻDY DZIEŃ. Moja CÓRCIA jest najlepsza na świecie, to moja gwiazda, córeczka tatusia, moja miłość i świat dla mnie to WŁAŚNIE ONA! Dlatego nie ważna moda, kanony, schematy, ważna jest miłość, rodzina, szczęście i wszystko z tym związane. Dzięki temu blogowi chcę jeszcze więcej córek i synów! Bo w kupie raźniej :) pozdrawiam Radek Urbaniak (najbardziej podobają mi się spodnie dla mojej Pszczółki :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana za co was lubimy...
    1. za naturalność i nieprzeciętność...
    2. szczerą miłość do rodziny i z dnia na dzień co raz większą...
    3. za to że miedzy innymi dzięki wam polubiłam fb:)
    4. za to że dajecie dużo szczęścia waszemu Czortowi! i że wasz Czort daje wam go jeszcze więcej!
    5. za to że przez was też mówie na swoje maluchy czorty, bo to takie słodkie słowo dzięki wam sie zrobiło:)
    6. za to, że dzięki wam moja Marcysia usiadła na konika:)
    7. za to, że dużo nas łączy : dzieci klony tatusiów, wyśle Ci później zdjęcie pt. córka klon:)
    8. za wasze stylówki..
    9. za świetne rady i pomysły ( przyjęcie urodzinowe czad )
    10. za to że jak napiszemy to zawsze odpowiecie i nie traktujecie nas jak kolejnego ludzia, który was polubił:*
    11. za to że zawsze jesteście uśmiechnięci i macie jak to się u nas mówi śmiejące się oczy:)
    12. za pasje jaka jest wkładana w to co robisz...

    Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, ale nie o to tu chodzi, bo uczuć nie da się opisać słowami... i nie słodzimy bo jeśli nawet nic nie otrzymamy, to chociaż My Wam damy jeszcze więcej uśmiechu i chęci do pisania właśnie dla takich Mam jak ja, których pasją jest macierzyństwo! Jeszcze raz najlepszę życzenia z okazji 1 rocznicy i proszę zostańcie z nami jak najdłużej !! Buziaki od M&Msów

    Aleksandra Monika Wójcik

    OdpowiedzUsuń
  26. Za co was kochamy? Tak w wielkim skrócie oczywiście za:

    B - Blaneczkę, kochaną i uroczą od której oczu nie można odebrać.
    L - luz, z jakim podchodzicie do każdego kolejnego dnia
    A - atrakcje jakie zapewniacie nam (czytelnikom) swoimi postami każdego dnia
    N - naturalność
    E - entuzjazm, którym skutecznie zarażacie
    C - ciepło z jakim podchodzicie do każdego Waszego fana
    Z - zdjęcia, pełne koloru, pasji i inspiracji
    K - kreatywność
    O - optymizm
    W - wyrozumiałość
    O - opowiadania z życia wzięte, pełne prawdy i humoru

    No i oczywiście za ten wspaniały konkurs i musztardówkę która urzekła mnie od pierwszego spojrzenia.
    pozdrawiam serdecznie Natalia Rolińska - Walo

    OdpowiedzUsuń
  27. my z Zuzią nie tylko lubimy Blaneczkowo my Was kochamy!! super jest czytać posty o postępach Blanki i szalonych pomysłach Anki :) Napełniacie Nas pozytywną energią i inspirujecie do działania!!!! buziaki :* marta.stempien

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubimy Was, bo jesteście takie słodkie i zakręcone :) a do tego zawsze macie fajne buty <3 Alicja Smyk https://www.facebook.com/alicja.smyk.5

    OdpowiedzUsuń
  29. Dlaczego lubię Blaneczkowo? Pytanie proste i skomplikowane zarazem... Osobiście nie znam Blaneczkowej rodzinki, ale tu - na tym blogu dobrze jest spędzić kilka minut ;)

    Można powiedzieć, że lubię Blaneczkowo za fajne posty. Tak, to prawda. Lubię, bo posty są fajne ;) Zwykle :P przemyślane, optymistyczne, pełne kolorowych zdjęć, czasem nawet filmików. Posty pełne radości, ciepła, miłości rodzinnej. Ot - po prostu fajne :D

    Lubię też Blaneczkowo za to, że mogę się z tego blogu czegoś dowiedzieć. Ciekawe pomysły na prezenty, efekciarskie ubranka (to chyba każda mama lubi), dekoracje czy np. techniki fotografowania. Tak, to praktyczne, a ja jestem praktyczna. Tu podejrzę, tam podejrzę i czegoś się dowiaduję. To też lubię u Blaneczkowo :D

    Za co jeszcze? Tak ogólnie rzecz ujmując - za optymizm. Bo w natłoku codziennych obowiązków czasem człowiek nie ma już siły, jest zmęczony, nic mu się nie chce, położyłby się i leżał. A wpadnie mi taki Blaneczkowy post i tak jakoś energii przybywa ;) Taaa, podpinam się czasem pod tą energię i troszkę ładuję - a co! Nie można? ;)

    Za to, że jesteście fajną rodzinką :D Że kochacie swojego "Czorta" i siebie nawzajem. To tak jak ja z moim J i córeczką ;) Dobrze jest patrzeć na takie rodziny :D To uspokaja i pozytywnie nastraja <3

    Za konkursy też lubię, czemu by nie ;) Wygrać jeszcze nic nie wygrałam, ale przecież nie każdy wygrywa, a o dobrą zabawę tu chodzi ;)

    No i tak trochę podziwiam za to, że Blaneczkowa mama tak pięknie godzi wszystkie obowiązki z prowadzeniem bloga ;) Ja ostatnio nie mam czasu prawie na nic, a tu do pracy niedługo wrócę i się zastanawiam jak Ty to robisz no! ;)

    Małgorzata Kozar

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny kocyk i kiecunia też cudna

    OdpowiedzUsuń
  32. Blaneczkowo rulz- koniec kropka kto nie czyta ten traba :-D trudno nie kochac tego Blankowego czorta a matka- nie zona pozytywnie zakrecona! Obie Fruzie ♥
    Podpisana: Kate Sharma

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubimy Was bo kochacie zabawę i konkursy jak ja, jesteście mili i zawsze z nami, u Was nudą nie wieje tylko radością która przechodzi na nas, na blogu zawsze ciekawe zdjęcia i opisy na które można patrzeć i czytać bez przerwy i to lubię w Was że nie nudzicie Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aneta Siepak8 maja 2014 17:30

    Choć w realu się nie znamy,
    To Blaneczkowo uwielbiamy.
    Trafiłam na Was przypadkiem,
    I skradłyście Moje serce ukradkiem.
    W Blaneczkowie nudy brak,
    Więc, o nudzie zapomnij wszak.
    Ania Mama wiele fanów ma,
    Lecz każdemu dobrą radę da.
    Choć na głowie ma dziś wiele,
    To nigdy nie zapomina o Nas przyjaciele.
    Codzienną dawkę uśmiechu Nam daje,
    Bo piękne zdjęcia ciągle dodaje.
    Na blogu konkursów ciągle masa,
    Z nagrodami dla Naszego Bobasa.
    Zakręcona i szalona,
    Taka Mamy Blanci rola :)
    W pozytywie napisane,
    Więc się nie obrażać proszę wcale.
    Poprzez posty dodawane,
    Energię na każdy dzień Nam daje.
    Jest też śmiesznie,
    I na luzie,
    Za to lubię Wasze buzie :*
    A Blaneczka to Jej Skarb,
    Którym chwali się dziś tak.
    Piękna z Niej dziewczynka jest,
    Pewnie po Mamusi do mody ma chęć :)
    Uśmiechnięta i niewinna,
    Taka super z Niej dziewczynka.
    Widać też, że się kochacie,
    I na wzajem się wspieracie.
    Szczęściem Waszym jest Blaneczka,
    Ukochana Perełeczka.
    Nic Wam więcej nie potrzeba,
    Bo nic piękniejszego nie ma :*
    Ania zrobi dzisiaj wszystko,
    Dla bliskich, których kocha ponad wszystko.
    Imponuje Mi to bardzo,
    Że Mama Blani ceni tę wartość.
    U Was zawsze pełno radości,
    Przez co uśmiech na Mych ustach gości.
    Ubieranie Blaneczka ma stylowe,
    Dla Mnie bomba, odlotowe !
    Już nie mogę się doczekać,
    Kiedy Moja Córcia będzie biegać.
    Wtedy Blanka, ta malutka,
    Będzie wzorem ubierania,
    Jeśli Moja Córcia będzie tylko chciała.
    Wielki pozytyw dla Mamy I Blaneczki,
    Za trud wkładany do każdej dla Nas noteczki.
    Mam nadzieję, że będziecie z Nami zawsze,
    Bo będe tylko zerkać,
    Ile tylko da się :)
    Lubię Wasze Blaneczkowo,
    Bo tam dni mijają zawsze kolorowo.
    A to nie są żadne bajki,
    Tylko realne życie Mamy i Jej Blanki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. "Czy ja lubię Blaneczkowo?
    Ja Was kocham, daję słowo!
    Za energię, która tu panuje,
    za to, że czytelników się tutaj szanuje.
    Tu na nudę nie ma czasu,
    jest dużo zamieszania i ambarasu.
    I czuję się tu swojsko, jak u przyjaciela,
    i z Wami mi milej mija niedziela.
    Mamuśka jest jak ja zwariowana,
    z Nią humor mam od samego rana.
    Optymizmem, nastawieniem Swym mi imponujecie,
    jesteście najlepszym blogiem na całym świecie.
    Sama mamą jestem synusia,
    i razem z Nim do Was uśmiechają się Nasze buzie.
    Za co kocham was jeszcze?
    A za to, że czytając Was przechodząc mnie dreszcze!
    Ciągle niedosyt mam czytania,
    czy to już obsesja, czy jakaś moja mania?
    Blaneczka rządzi, Blaneczka wymiata,
    tak twierdzi także mój mąż i mój tata.
    Zdjęciami waszymi zachwycam także się,
    i sama takie piękne robić bardzo chcę!
    Jesteście jak promyk słońca, gdy pochmurno na dworze,
    z rana, wieczorem, o każdej dnia porze.
    Jesteście poprawiaczem nastroju,
    chwilą wytchnienia, gdy nie mam spokoju.
    W Wasz świat z chęcią ja uciekam,
    i na nowe wpisy na blogu z niecierpliwością wciąż czekam.
    Mimo, że tak krótko znam Was,
    dla Blaneczkowa zawsze znajdę czas.
    I na koniec chce Wam podziękować,
    za to, że swych wielbicieli chcecie obdarować.
    Myślicie o Nas, jesteście z Nami,
    i za to ja i inni tak was uwielbiamy!
    Paulina Terlecka https://www.facebook.com/paulina.statek









    OdpowiedzUsuń
  36. Blaneczkowo - w pełni pozytywnie naładowane akumulatory, świetny i swój własny styl pisania. Dzięki Blaneczkowo poznałam wiele świetnych firm dla dzieci. Po prostu z Blaneczkowem TRZA być na czasie :) A z Blankowej Matki brać przykład wiecznego uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja tak skromnie Blaneczkowo fajna stronka mama tata i ta mala sliczna biedronka duzo miłości pokazuja Mama Ania na modzie dziecinnej się zna i dużo fanow zawsze ma i to tyle pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. za co lubimy?
    my tak trochę skrycie nie wychylamy się ale czytamy regularnie i podziwiamy fotki i nie tylko !!
    dla mnie najważniejsza jest szczerość, którą tu znalazłam, optymizm, nie owijanie w bawełnę, mówienie nie tylko o tych radosnych chwilach, ale dzielenie się też tym że czasami bywa ciężko ;) tak czasami czytam i myślę sobie że fajnie że nie jestem sama w niektórych moich poglądach , odnajduję to trochę siebie :) no i poznaję nowe fajne marki, same plusy z bycia tu i podczytywania !! :) ślemy więc serdeczne pozdrowienia !
    pozdrawiam
    Alicja Lange

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że zaglądacie do mnie po nowe marki - zawsze próbuję znaleźć wam te najlepsze ;)

      Usuń
  39. Blaneczkowo - dobre na wszystko. Uwielbiam Was czytać , oglądać, czerpać wiedze, słuchać rad, nasladować. Fajnie jest usiąśc po męczącej pracy i otworzyć wasza stronkę, wtapiac sie w wasze teksty, które wciągają, śmieszą, bawią, uczą - WAS sie czyta, pochłania jak gąbka wode i nie chce sie wyłaczyc komputera mimo ze oczy odmawiaja posłuszenstwa.Ciesze się, ze jak urodziłam dzieciątko to WAS "ODKRYŁAM" na Facebooku, Nigdy sie nie zawiodłam na Waszych tekstach, opiniach , fajnie, Was sie czyta i to najważniejsze. pozdrawim Monika kot

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam Was bo jesteście niekonwencjonalne ! Sexy Mamuśka która nie wstydzi się pokazać swojego prawdziwego ja i strzelić śmiesznej miny do aparatu , mała słodka Blanka , zawsze w świetnych stylizacjach no i czasem ukazany prze przystojny Pan Tata ;) Wszystko z humorem i dużym dystansem do świata i siebie samych za to właśnie Was uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Aaaaaa zapomniałam się podpisać przed chwilą :P ta co pisała o sexy mamuśce to ja Polina Gawron :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Zacznę od odrobiny szczerości. Na początku trafiając tutaj byłam dosyć sceptyczna i miałam niezbyt pozytywne zdanie. Mianowicie uważałam, że mówiąc ogólnie autorki takich blogów (mam nadzieję, że nikogo nie urażę) mają próżne, lekkie i łatwe życie. Jedynym ich zmartwieniem jest to jak się ładnie ubrać, jak ładnie ubrać dziecko, gdzie pojechać żeby się dobrze bawić i zaciekawić czytelników bloga. Uważałam, że nie znają <>. Teraz sama nie mogę uwierzyć, że miałam tak ,,wredną,, i nieprawdziwą opinię. Myliłam się. Mam nadzieję, że nie obrazisz się za te słowa ale musiałam to napisać żeby zobrazować jak Blaneczkowo zmieniło moje nastawienie. Jest to wielki pozytyw i plus z mojej strony. Moje zdanie diametralnie zmieniło właśnie Blaneczkowo!! Blaneczkowo okazało się bardzo pomocne, pozytywne i motywujące, a Blaneczkowa Mama zupełnie odbiega od mojego wyobrażonego stereotypu. Bardzo lubię czytać kolejne posty, oglądać zdjęcia. Nauczyłam się też wiele, m. in., że ja też jestem ważna, że ważny jest mój mąż. Zrozumiałam, że jak będę mieć chwilę dla siebie i męża to nie oznacza, że jestem ,, wyrodną matką,, że warto też czasem pomyśleć o sobie i dużo, dużo więcej. Czuję się tu bardzo swojsko, czytanie bloga stało się moją codziennością. Stał się on nieodłącznym punktem mojego codziennego ,,przeglądu internetowego,,. Zmotywowałaś mnie do bardziej aktywnego życia, inspiruję się zabawami z Twoją Córcią. Patrząc z innej strony, bardzo przyjemnie czyta się treści, starannie napisane, bez błędów, widać, że są przemyślane i szanują czytelnika. To również jest dla mnie bardzo ważne. Poza tym uwielbiam imię Blanka i jeśli kiedyś będę miała córkę tak właśnie ją nazwę, i nie obrażę się jak będzie tak rezolutna i słodka jak Blaneczkowa Blanka ;). I właśnie za to lubię Blaneczkowo ;) Już od dłuuugiego czasu śledzę Blaneczkowo, pierwszy raz zdecydowałam się ,,zabrać głos,, bo myślę, że jest ku temu dobra okazja. Bez rymów, bez wierszyków ale bardzo szczerze :) pozdrawiam
    Luiza Kaleja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luiza jak najbardziej cenię sobię taką szczerość ;)

      Usuń
    2. :) Między tymi znakami <> miało być ,,prawdziwego życia,, - nie dopisałam.
      Pozdrawiam i gratuluję tylu ciepłych słów, (aż miło się czyta) ale bez wątpienia są zasłużone ;]
      Luiza

      Usuń
  44. BLANECZKOWO- jest dla mnie Tęczą Siedmiobarwną, oprawioną w Uczucia Najpiękniejsze i Tysiące Westchnień Cichych lub Tłumionych całkiem… Za to ze jest dla mnie Deszczem Radości i Wzruszeń Miłością wywołanych… Tysiącami Słów uplecionych na kształt Mostu łączącego Dwie Kochające się Dusze… Za to ze jest dla mnie Fascynacją, Zaczarowaniem, Zauroczeniem… jest dla mnie Niespodzianką i Odkrywaniem coraz to Nowych Komnat Uczuć Najpiękniejszych Dorota Kosakowska

    OdpowiedzUsuń
  45. czorta i mamusi jakże uroczego Czorta nie da się nie lubić :) poza tym ja matka dwóch chłopców niby nie mam czego szukać na blogu blogujacej mamy córki bo przecież chłopcy od dziewczynek się różnią i wychowanie ich też jest inne podobno :) ubranek też takich samych nie noszą, innymi zabawakami się bawią ale córkę planujemy z mężem mym i czytając Was jakiegoś doświadczenia nabieram :) będę wiedziała już co i jak mniej więcej :) noo i jesteście tak sympatyczne wirtualnie że mus was podglądać :) aaa i w sumie nie daleko mieszkamy więc kolejny powód :)


    Ania Korzeniecka-Klisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie zastanawiamy i córkę tworzymy ;)buziaki

      Usuń
  46. Poematu nie napiszę, bo nie umiem :-)
    Dzień bez Blaneczkowa dniem straconym.
    Ja Was lubię za mądrość, za ciepłe słowa, za trafne opinie, za dystans do siebie :-) Za Czorcika, co biega i uśmiechem wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Za Twoje żarty, za łatwość pisania. Za żartobliwy ton :-D Za dosadność :-) Za energię, którą przekazujesz :-*
    I ja jako młody, niedoświadczony "bloger" zawsze się cieszę, że odpowiadasz na komentarze, bo czuję, że masz z nami kontakt, bo wiem, że faktycznie nas czytasz - dla mnie to ważne. Nawet jeśli, to tylko buziak, uśmiech, czy serducho, to mega dodaje odwagi i wiem, że jutro, pojutrze, za miesiąc znów do Was wrócę :-) <3
    Na fb Karolina Romanowska.

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię Wasz blog za :
    - za cudowne małe stylizacje, które zawsze dokładnie opisane dodają mi ochoty do zabawy modą.
    - za pokazywanie świata takim jakie jest;
    - za wszelakie pomysły nt. co warto kupić :))

    Na FB- Ewelina Woźniak

    OdpowiedzUsuń
  48. Pytanie jest proste :Za co lubię Blaneczkowo?” Wrrrr….ja Was nie lubię.
    No nie lubię Was i tyle.Wybacz szczerość!Was się nie da lubić! Co takie oczy wielkie Pani robi? No człowieku nie da się Lubic Blaneczkowa i nie wmówisz mi że się da. A czarne jest białe a białe czarne. Lubić się Was nie da, ale KOCHAĆ nie można przestać! Z kilku prostych powodów:
    1. Intryga- każdy post zaczyna się jak najlepszy triller,wciąga bez reszty i nagle orientuje się że….to już koniec.
    2. Humor- Ani Mru Mru podczytuje Wasze posty i wciąga do swoich skeczy kabaretowych.
    3. Wiadomości- zawsze jesteście na bieżaco, wyprzedzacie Wiadomości i Fakty o trzy kroki.Zaczynam podejrzewać że gdy cos fajnego pojawi się na rynku najpierw pyta się Was o zdanie czy może się pojawić. Zatwierdzacie, przybijacie pieczątką z ziemniaka i dopiero reszta szaraczków może się cieszyć nowością.
    4. Nieśmiały zakochany- tacy jesteście. Nie obsypujecie kwiatami i prezentami tylko zachęcacie swoją osobowością.Nie narzucacie się z postami.Nie próbujecie wchodzić mi do łóżka o 3 w nocy aby po raz setny przypomniec o nowym wpisie.( Każdy post sam zachęca sobą.)Czekacie na odpowiedni moment aby dyskretnie zapukać do drzwi mego laptopa.
    5. Radość- nie wiem co Pani bierze ale chyba trzeba brać połowę(a druga połówkę oddać mi).Skąd tyle optymizmu, radości, szczęścia w jednym ciele? Hello….poprpsimy ta samą receptę na szczęście co Pani AnaB.
    6. Inspiracja- Foteczki hymmm..no niezłe no:/ Dobra jestem zazdrosna,bo ja takich nie mam. Więc, U la la, jest na czym oko zawiesić. Chętnie podglądam i ucze się, zagryzając wargi z zazdrości:P
    7. Niebanalność- trzeba mieć ułańską fantazję żeby niezwykłymi słowami nazywać zwykłe rzeczy czyniąc je niezwykłymi! Takie słowotwórstwo inaczej, raczej opisotwórstwo.Generalnie prof.Miodek by się uśmiał. Ale dla mnie te perełki językowe to to co Was wyróżnia,i unosi kąciki ust w uśmiechu.
    8. Morderstwo doskonałe- jak ciętym nożem prosto w serce zabijacie z wyrachowaniem, każdą nawet największą nudę.Także do niedzieli porposzę nowych pościków do czytanie bo nadają dużo deszczu,więc ze spacerów nici.
    9. Open bar- zawsze można do Was wpaść na pogaduchy, lampeczkę i obgadywanki, o każdej porze (roku).
    10. Lovestory- a teraz uwaga pojadę po całości. Związki,małżeński czy nie,są tak podobne jak osa i pszczoła, więć skoro nie mam sensu ich odróżniać,to warto coś podpatrzyć u Was, może podsłuchać,może przenieść do swojego domu.Żyby jakoś to ciepło rodzinne utrzymać.Rozbuchać ogień,znaczy(bądźmy poprawni politycznie) podtrzymać domowe ognisko.Tak u Was ładnie, przytulnie.Także jak się zgadzacie to pakują męża i córkę i zaraz będziemy.




    Ma fb Karolek Karoluszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wpadła bomba do naszej chałupy ;) super !

      Usuń
    2. Może i mi się trochę ostatnio przytyło,ale żeby od razu bomba:):):) hehehe

      Usuń
  49. B ędąc razu pewnego w internetowej sieci
    L ookałam na blogi, co piszą mamy dzieci.
    A ch, ileż tam słodyczy i nieskazitelności!
    N a mało jakim naturalność i luz gości...
    E ch, nie tego szukam! Pomyślałam.
    C ały internet już niemal przekopałam...
    Z araz, zaraz! Tutaj jest ciekawie!
    K urczaki, tak jak u mnie prawie!
    O bie mama z córką sympatyczne,
    W esołe i meeeega energetyczne!
    O prócz tego zabawne i naturalne

    T o jest dla mnie blogowanie fajne!
    U siadłam, zajrzałam i się zaczytałam!

    J akże miło czas spędziłam i jak się naśmiałam!
    E nergią pozytywną się naładowałam!
    S tyl pisania naturalny i prześliczne zdjęcia:
    T o jest blog fajnej matki i Czorta dziecięcia! :D

    F ajne są z nich kobietki i lubię je niezmiernie.
    A choćby za to, że uśmiech mi dają codziennie!
    J ak mam zły humor, zaglądam i nagle jest wesoło
    O d minek Czorta jaśniej i cieplej robi się wokoło!
    W arto tutaj zaglądać, cieszyć oczy i duszę
    O d Blaneczkowa dzień zaczynać i na nim kończyć muszę!

    Na Fb Aleksandra Greszczeszyn

    OdpowiedzUsuń
  50. Blaneczkowo roczek ma!!!!
    Z tej okazji życzę 100 kolejnych blogowych lat !!!
    Dlaczego Blankowy bo Blanka się zwie, dlaczego Czortowy kto czyta ten wie :)
    Pomysły na prezenty są u Was czadowe !!!!
    a zdjęcia Czorta są takie fajowe !!!!
    Porad i wskazówek znajdziesz tu bez liku !!!! .
    Uwielbiamy i czytamy !!!!!
    oglądamy, podglądamy !!!!!!!!
    pozytywnie się przy tym jak najbardziej zakręcamy!!!!!!
    energicznie napełniamy i z uśmiechem dzień witamy!!!!!!!!
    Monika Broniek



    OdpowiedzUsuń
  51. Kochane Blaneczkowo, cała nasza argumentacja jest tu:
    https://www.youtube.com/watch?v=tfoSnbS1sUg

    Ciepło pozdrawiamy :-)
    Oleńka Bieleń

    OdpowiedzUsuń
  52. Rzadko rymuje, ale tym razem spróbuję. Wszak matka Blankowa to na FB królowa. Konkursy organizuje, nikt jej nie dorównuje. Na blogu każdy post śledzę i przez to wciąż przy komputerze siedzę. Gdy nowego posta nie doda ogarnia mnie straszna trwoga. Radości tu w bród i uśmiechu, a Blanka boska do utraty oddechu.
    Jest moda i rodzicielska porada, nie lubić Blaneczkowa nie wypada.
    Ani Lorak
    Całusy! :)

    OdpowiedzUsuń