być kobietą,

Być kobietą !

22:27:00 Blaneczkowo 6 Komentarze



Jestem typową kobietą.
Kapryśną, zmienną, mającą dużo do powiedzenia.
Marudzę, krzyczę, panikuję.
Lubię się przytulać.
Kwiaty lubię i romantyzm pod każdym względem.
Chciałabym jeść i nie tyć.
Lubię wyciągnięte dresy i dni bez make upu.
A kiedy przychodzą moje dni pluję jadem i pochłaniam co mam pod ręką.
A jaka Ty jesteś ??

Poniżej znajdziecie moją sesję zdjęciową wykonaną przez
Aleksandrę Łapiejko Fotografia, co prawda był to prezent na 30 urodziny, jednak na dzisiejszy dzień jak najbardziej pasuje prawda ? :)



























I jeszcze jedno z backstage'u :)



Podobne posty

6 komentarzy:

  1. Wolę Ciebie uśmiechnięta :)
    Ostatnie zdjęcie to jest to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! Sesja miała być inna niż zawsze :) dlatego ta powaga :))

      Usuń
  2. Ankaaa wymiatasz ! zdecydowanie proszę o więcej Ciebie na blogu :) :*
    Syla

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tak chce!!! Rewelacyjne zdjęcia :D gdzie coś takiego można zorganizować???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesję mozna wykupić - ja dostałam w ramach prezentu.
      Polecam P. Olę :)
      https://www.facebook.com/AleksandraLapiejkoPhotography/

      Usuń