Bachelorette,

Wieczór panieński czyli the best party ever !

00:22:00 Blaneczkowo 3 Komentarze


Wpis o tematyce innej niż zawsze :) Ciekawi ?
Ostatniego czasu dostawałam dużo zapytań związanych z imprezą panieńską.
Dzięki instagramowi mogliście zobaczyć, ba! nawet uczestniczyć w moim weekendowym panieńskim relaksie :)
To było wspaniałe, cudowne !
Te momenty wpisały mi się w pamięć dożywotnio i gdybym mogła, cofnęłabym czas by przeżyć to jeszcze raz !! :)

Zatem co trzeba zrobić?
Gdzie ?
Jak ?
Co najlepsze ?
I z kim ?
Chcecie poznać moje rady ?

Stay tuned :)




Zazwyczaj do samego ślubu/ imprezy ma się dużo czasu, w moim przypadku był to cały rok.
Wtedy na spokojnie możesz zadecydować, kiedy odbędzie się impreza.
Jestem zwolennikiem wcześniejszych terminów - oby nie tydzień przed ślubem.
Optymistka ze mnie, ale i realistka - zatem jeśli coś wyszłoby poza kontrolę tak jak w Kac Vegas to zawsze jest czas na ogarnięcie się przed ślubem ;)

Kiedy już jest termin warto ustalić pewne kwestie - jakiego typu impreza i kto ma na niej być ?
Wszystko ustal ze swoją druhną lub druhnami, jeśli masz ich więcej.
Bo to przecież one zajmą się pełną organizacją :)
Proponuję z góry założyć budżet - nie może on przecież zjeść portfeli Twoich najbliższych :)

Preferuję i polecam imprezy weekendowe - typowe babskie wypady połączone z relaksem.
W naszym przypadku taki wypad przeniósł nas do dawnego beztroskiego życia.
Spanie do południa, nocne rozmowy, spontaniczne wyjścia, pełen luz, total relaks !
Czy była tęsknota za dziećmi ?
Ależ owszem, już drugiego dnia brakowało Matkom Polkom jęku ich dzieci ;)
3 dni to idealny czas na to, aby zrobić coś fajnego, szalonego ale i odprężającego.

Kolejny punkt to : kiedy i gdzie ?
Zdecydowanie jestem zdania, że wszędzie może być fajnie, jeśli jest dobre towarzystwo - jednak nie chciałam aby było to miejsce hyyhy 'zwykłe', tak to nazwę. Mam tu na myśli miejsca w których bywasz, nawet co jakiś czas typu: club, restauracja czy domek, który wynajmujesz co majówkę.
Z racji, iż termin imprezy padł na lato to gdzie może być wtedy najfajniej ?
Pewnie, że nad polskim morzem :)
Leżing, plażing, do tego szampan, motorówka - już czuć dobry klimat.

Taki typowy babski wypad i to nie autem a pociągiem !
Najlepsza opcja jaka może być - nikt nie jest abstynentem, no i nie stoisz w korkach :)
Wesoły pociąg jedzie, dociera do miejsca - zarezerwowanego wcześniej.
Ja osobiście polecam Władysławowo - chyba pod każdym względem, relaksu czy też rozrywki.
Znajdziecie tam fajne plaże, apartamenty, puby, bary, restauracje czy kluby.

Co można zrobić jeszcze aby impreza była inna niż tradycyjna ?
W dzisiejszych czasach internet jest przesiąknięty pomysłami - ja podzielę się tym, co mi towarzyszyło i co mogę z czystym sumieniem polecić :)

Zacznę od zaproszeń - przecież muszą być wyjątkowe, jak sama okazja.
Zatem polecam - Smartinvite.pl <- nietuzinkowa twórczość, zawsze trafione w punkt !
Oto moje hity !

 Co Wy na to ? ja zdecydowanie #ilikeit !


Gadżety.
No właśnie, wcale nie myślę tu o welonie, rogach, penisach, szarfach itd.
Preferuje bardziej subtelniejsze wydanie - jednak mające w sobie klasę i styl.
Moje hity ?
Oczywiście to czapki, tatuaże lub przypinki !! :)
Jakie? patrzcie niżej - ja się w nich zakochałam ! :) )
Cały klimat w miejscu jest ważny, dlatego nie zapominajcie o girlandach, balonach z helem i innych ozdobach na stół.





Miejsce -  takk jak wspominałam zależne jest od Was.
Dla mnie polskie morze plus piękna pogoda = raj :)
 Dlaczego tak upieram się nad polskim morzem ?
No właśnie i tu moja wisienka na torcie - jacht !
Przejażdżka, rejs - nazwijcie to jak chcecie.
Picie szampana na dziobie takiej łodzi w bikini w piękny słoneczny dzień, do tego niczego sobie sternik - no wiecie :) czego tu chcieć więcej ?
Jeśli szukacie kontaktów - polecam z całego serca -> Majami Wajs  

Kolejny punkt to prezenty - fajnie jak dostajesz je zdawkowo.
Jeden rano, drugi do obiadu a trzeci przy wieczornym drinku - uwierzcie mi euforia nieskończona :) !
Zatem co ?
Oczywiście standardowo podwiązka - ale w moim przypadku standardowa nie była, moja jest cudowna. Wystarczy jak wpiszecie w google podwiązka hand made (grafika) - wtedy zaczyna się ciężki wybór :)  
Inne to np. pompowany flming (podróż poślubna tylko z nim ! :)) czy voucher do spa.
Jestem zwolenniczką przydatnych prezentów gadżety erotyczne kupię sobie sama ;)



Pomyślcie, że właśnie bardzo ciężko wzdycham.
Ten wyjazd był tak piękny, że mogłabym rzec, że ktoś go reżyserował.
Bo np. kto by pomyślał o takim pięknym zakończeniu / powrót do domu a tu taka sytuacja -> KLIK

p.s. ważna rada -> nie zapomnijcie ładowarki do telefonu, zdjęcia musicie robić wszędzie ! :) 

Kilka inspiracji ! 
Enjoy ! :)







 




Podobne posty

3 komentarze:

  1. Aniu masz wspaniałe wyczucie stylu - jesteś moją inspiracją !
    Syla

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczór panieński jest bardzo ciężki do zorganizowania, wiem to z własnego doświadczenia. Mimo wszystko daje to niesamowita frajdę, kiedy widzisz uśmiech u Panny młodej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna organizacja, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń