a ty jak dbasz o swojego chłopaka,

A Ty jak dbasz o swojego chłopaka ?:)

12:49:00 Blaneczkowo 10 Komentarze

Chcąc, nie chcąc czy jest okazja czy nie -  powiedz mi jak dbasz o swojego chłopaka ?
 (w rozumieniu że go masz :) )
A chyba każda ma :)
No bo ...
Mąż, narzeczony/konkubent ( fuck ale to śmieszne słowo :) ), syn, brat, przyjaciel, dobry kuzyn, ojciec czy dziadek - każdy z nich to maleńki chłopiec tam w głębi.
A czemu masz o nich dbać jakoś specjalnie, jak zapewne zbierasz brudne skarpetki i chowasz do kosza z praniem bo ... mąż pozostawił je na pastwę losu, jakoby amuletami szczęścia były i jakieś złoża , góry złota przyciągnąć miały.
Mając narzeczonego/konkubenta to ten sam problem.
Który z nich powiedz wie gdzie zlew w kuchni jest ? Bo jeśli wie, to dlaczego naczynia zostawia tam gdzie kończy posiłek ?
Generalizuję ? Aj tam, oj tam.
Każdy z nich czasem wkurza ot tak - bo taka przyjęła się zasada :)
No właśnie po co o nich jakoś specjalnie dbać ? :)
Bo żyć bez nich się nie da - to po pierwsze.
A po drugie dopieszczanie wszelakie wraca do Ciebie i  sprawia, że życie jest bardziej kolorowe ! KARMA !
Dlatego my dbamy ( ja i Czort ) bo kochamy...
Kiedy to przyszły czasy, że to moje dziecko gada tyle co ja - to potrafimy się nawzajem uciszać bo każda chce coś powiedzieć temu Naszemu Chłopakowi :)
No właśnie 30 września..
obchodzimy w naszym domu - Dzień Chłopaka.
Jeśli zalejecie mnie komentarzami typu: "ee nie lubię tego rodzaju świąt, śmierdzi komercją, cały czas trzeba dbać.."
To ja Wam od razu mówię bullshit, serio ;)
Uwielbiam święta komercyjne bo w tym naszym szybko mijającym życiu, gdzie dni lecą nam jak sekundy - najzwyczajniej w świecie - zapominamy a takie dni przypominają o tym by zatrzymać się chwilkę, usiąść, odpocząć i spędzić ten czas w dobrym towarzystwie.
Dodatkowo napędzają gospodarkę - o !!! taki tam mój branżowy argument ;)
Naprawdę uwielbiam te komercją śmierdzące dni.
Czemu mamy sobie nie sprawiać przyjemności w dniach, kiedy bilbord nad Biedronką mówi : " ..a Ty co kupiłaś na dzień chłopaka ?"
Ja traktuję to jako rodzaj przypomnienia w telefonie 
A wracając do tematu..
Nasz chłopak dostanie KatalogMarzeń.pl <-- klik
Słyszeliście ?
Jeśli masz dość prezentów rzeczowych zaglądaj właśnie tam.
Słyszeliście o prezencie Last minute ? A to wszystko w ciągu 5 minut - jeśli do tej pory brakowało Wam pomysłów, to teraz możecie mieć tylko dylemat :)
Ekstremalna jazda Monster Truckiem, spa dla dwojga, cukierkowe warsztaty czy nauka garncarstwa - To Ty wybierasz !

Więcej na www.katalogmarzen.pl





Podobne posty

10 komentarzy:

  1. Co wybraliście? My już po jesteśmy. Post się pisze na ten temat właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gokarty dla dwojga :) przy okazji zawstydzę go i pokażę jak się jeździ ;) tylko ciiii ;) a wy co !??

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zastanawiałam nad tym... w końcu wybrałam park linowy i było... strasznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty gadasz ? Uwielbiam parki linowe mniej lubię zakwasy, które zawsze po takich wizytach mam :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł, czemu wcześniej o tym nie wiedziałam ?
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cię czytać Blaneczkowa Matko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł!
    ja bym wybrała paralotnię :D

    OdpowiedzUsuń