codzienność,

Its a magical place...

01:38:00 Blaneczkowo 15 Komentarze

Chciałoby się by miała własny kąt, taki większy
Swoją łózko, szafę, zabawek tuzin co chować nie trzeba.
Chciałoby się by siedziała tam i się bawiła, celebrowała swoje chwile, po których Matka nie zawsze byłaby zadowolona - bo to ściana pomazana, to plastelina w dywanie.
Zatem jak się chce - to się dąży!
Postanowione Mama idzie do pracy!
Jak już głośno mówię A to i trzeba powiedzieć B...
Jak na razie to jest jej kąt, od niedawna mówi na niego "nowy" bo już dla większych dziewczynek.
Zapraszam Was do Czortowej mini krainy a za niedługo - będzie coś piękniejszego!
Ja to wiem ;)















Blankowa pościel - Modenex
Lalka - Lollishop
piżamka - Reserved
miś - Playscholl

Wyniki !!!
Szczęśliwcami zostają.....

Sukienka leci do Agaty Grabarek Babickiej
Spodnie lecą do Karoliny Burdalskiej

Gratuluję !!!
a jutro coś nowego fajowego ;)




Podobne posty

15 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom, a kącik Blankowy jest świetny. To nic, że malutki. Jak Matka Blankowi mówi A to powie i B i pewnie z czasem będzie większy:) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy - trzymaj kciuki ! Bo już rzekłam B - kreskę postawiłam, jeszcze dwa brzuszki zostały :)

      Usuń
  2. Mina lalki mnie rozbraja hahah:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fochmenka Blankowa o tak zdecydowania rozbraja nie jedną osobę :D

      Usuń
  3. Blankowy kącik cudnyy :) i pościel idealna nie lubie jakoś szczególnie nie podobają mi się przesadzone różowe pokoiki dziewczynek :) Wasz piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez słodzenia - pościel jest rewelacyjna a jak zobaczyłam ceny to aż mi buzia się uśmiechnęła :D

      Usuń
  4. Mamy taką pościel właśnie! Bo brzuchata Mama nie mogła się na kolory zdecydować, więc padło na szare kropki. Na żywo robi dużo większe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kropy :-)
    Powodzenia w takim razie :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulujemy zwycięzcom, a mamie takiej Blanki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My jesteśmy przed urządzaniem pokoiku, na razie szukamy na kanapy dla nas do salonu, najpierw musimy się sami przenieść- ciężko będzie

    OdpowiedzUsuń