alpen gold,

Niespodziewajka od serca nie tylko na walentynki ! :D

14:48:00 Blaneczkowo 21 Komentarze

Zawstydziła mnie konkursowa nagroda, niczym Tourbodymomena
Walentynki jutro... a ja miałam papier toaletowy w serduszka :)
Śmiech na sali ? Nie, nie, nie - ja znam moją druga połówkę, więc prezent wierzyć możecie lub nie :) to najnormalniej strzał w dziesiątkę :)
Jeszcze los, Bóg oraz siła przyciągania - całą paką dopomogli i nagrodę w formie kolacji walentynkowej nam zesłali:)

No tak, jutro Walentynki - komercją śmierdzące święto, które jak pisałam kiedyś lubię, no uwielbiam smród tego święta! co ja zrobię :)
W ferworze naszego szybkiego życia te Walentynki nam tylko przypominają - oczywiście miłość wyznajemy sobie codziennie !  Jednak są momenty, kiedy to czasem się gdzieś pogubimy, zapomnimy a 14 luty nam przypomni - to tak jak z datą urodzin, tak właśnie to traktuję.

Zatem jeśli jeszcze nic nie macie na jutro to może Serduszkowe Czekoladki na osłodę ?


To mój pomysł na miłosne rozpoczęcie dnia - do kawy w sam raz :)


Jeśli chodzi o czekoladę ja dałam mleczną Alpen Gold - cudownie się roztapia i wspaniały posmak!
Owoce - również dajecie jakie tylko chcecie:)
Foremka kupiona w Biedronce jakiś czas temu ( w internecie jest spory wybór)



A to wszystko dla Nich !


Podobne posty

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zrobiłam dwie foremki została jedna na jutro ;) tatuśko nie zjadł jeszcze ani kawałeczka bo to jutro walentynki ;) za to ja, Czort i sąsiadka- jadłyśmy, jadłyśmy, jadłyśmy ;)

      Usuń
  2. Świetny szybki przepis :D idealny wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladają ślicznie i pewnie pyszne są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mam takiej foremki do lodów, bo z chęcią bym wypróbowałabym te czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie pełno takich foremek , te słodkości polecam nie tylko na walentynki ;)

      Usuń
  5. jakie słodkie :D prościutkie, a tak urocze :D
    słodziutka ta twoja rodzinka... i Walenty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w głowie mej jeszcze inne pomysły :* no i kubek najlepsiejszy od Kolorowanki :*

      Usuń
    2. :* bo dla najlepszej robiony ;) :*

      Usuń
  6. Jedno zdjęcie, a cały wszechświat na nim :-)

    Kreatywna Mama :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam serduszka - jaki buziak słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam mniam. U nas również na walentynki takie pyszności zagościły :)

    OdpowiedzUsuń